Skúsená fitnestrénerka Katarína Dentico vedie ženské fitko Fit Spot, a tak veľmi dobre vie, ktoré kritické partie najviac trápia ženy. Väčšina sníva o krásnom pevnom zadku, ktorý sa nebudú hanbiť ukázať v plavkách. A pritom je to také ľahké, pretože takéto pozadie sa dá vyformovať cieleným cvičením. Dôležité je cvičiť ich každý deň a sériu týchto 5 cvikov odporúča opakovať aspoň 3X.

Trénerka Katarína Dentico vie,aké cviky vám vyformujú pevné pozadie.
Trénerka Katarína Dentico vie,aké cviky vám vyformujú pevné pozadie.
Zdroj: archív

 

1. Drep na široko a na úzko s medziskokom (opakovať 10krát)

Drep naširko a naúzko s medziskokom zopakuje desaťkrát.
Drep naširko a naúzko s medziskokom zopakuje desaťkrát.
Zdroj: archív

 

2. Bulharský drep so zanožením (opakovať 10krát na každú nohu)

Bulharský drep so zanožením Katka odporúča zopakovať desaťkrát na každú nohu
Bulharský drep so zanožením Katka odporúča zopakovať desaťkrát na každú nohu
Zdroj: archív

 

3. Polovičný výpad vzad s dotykom zeme (opakovať 12krát na každú nohu)

Polovičný výpad treba kombinovať s dotykom zeme aioakovať dvanásťkrát na každú nohu.
Polovičný výpad treba kombinovať s dotykom zeme aioakovať dvanásťkrát na každú nohu.
Zdroj: archív

 

4. Zanožovanie v kľaku (opakovať 15krát na každú nohu)

Zanoženie v kľaku sa odporúča zopakovťa pätnásťkrát na každú nohz.
Zanoženie v kľaku sa odporúča zopakovťa pätnásťkrát na každú nohz.
Zdroj: archív

 

5. Výpad do strán s kmitom (opakovať 15krát)

Výpad do strán s kmitom
Výpad do strán s kmitom
Zdroj: archív

Detailnejšie prevedenie cvikov si pozrite v priloženom videu, ktoré pre vás pripravila trénerka Katarína Dentico.