Aspoň niektoré z nás určite poznajú pocit, kedy obetujú všetko preto, aby vyzerali tip-top, no výsledok nie a nie prísť. Hodiny cvičenia, znížený prísun stravy, ustavičné odriekanie si chuti na sladké. Žiaľ, ani to nie je všetko, čo nás privedie k vysnívanej postave. Avšak, verte, že ste blízko, preto sa rozhodne nevzdávajte! Stačí, ak dotiahnete veci do konca a bude to perfektné. Nebojte sa, do leta to s prehľadom stíhame!

1. ZÁKLAD SÚ BIELKOVINY

Strava je jednou z najťažších zložiek zdravého životného štýlu, no zároveň aj jednou z najpodstatnejších. So zlou stravou ani hodiny cvičenia nepomôžu dosiahnuť želaný výsledok. A podstata pri tom nespočíva v redukovaní porcií na minimum. Áno, treba jesť menšie porcie viackrát denne, avšak dôležité je nezabúdať na bielkoviny, ktoré tvoria základnú stavebnú látku pre formovanie správnych kriviek. V každej porcií treba prijať minimálne 20-25 g bielkovín, až potom sa môžete s oduševnením pustiť do cvikov na formovanie postavy.

Nezabúdajte na vyváženú stravu!
Nezabúdajte na vyváženú stravu!
Zdroj: instagram.com/healthy.foodys/