Niektoré druhy cvičenia sú určené na zlepšenie kondície, iné zas na vyformovanie svalstva. Ak však cvičením sledujete niečo viac, než len dosiahnuť perfektnú postavu, potom je antigravity tréning tým správnym riešením. Nielenže vám vyformuje postavu, ale zároveň odstráni bolesti chrbta, upokojí psychiku a navodí vám úžasne pozitívnu náladu. Pri prvom pohľade naň si možno poviete, že sa predsa nechcete zlámať! Avšak, nebojte sa. Pravdou je, že toto cvičenie vyzerá oveľa náročnejšie, než v skutočnosti je.

PRE KOHO JE URČENÉ?

Avtigravity tréningy sú prospešné hlavne v prípade, ak máte sedavé zamestnanie. A aj napriek tomu, že jeho cviky vyzerajú náročne, v skutočnosti ich ľahko zvládne ktokoľvek, bez ohľadu na vek a hmotnosť. Pri cvikoch sa namáhajú najmä brušné svaly, takže pokiaľ vás trápi nadbytočný tuk v oblasti brucha, toto bude pre vás to správne cvičenie!

V PLACHTE NAD ZEMOU

Cvičenie nad zemou môže byť jednoduché.
Cvičenie nad zemou môže byť jednoduché.
Zdroj: Unsplash.com

Všetky cviky sa v rámci antigravity tréningu cvičia v plachte visiacej zo stropu, pričom vy ste približne meter nad zemou. Možno to znie komicky, ale náročné to nie je. Spočiatku vám možno bude robiť ťažkosti točiaca sa hlava, avšak po pár tréningoch tento nežiaduci účinok veľmi rýchlo odíde.

S ČÍM ANTIGRAVITY POMÁHA

Antigravity tréning vás zbaví stresu.
Antigravity tréning vás zbaví stresu.
Zdroj: Unsplash.com

Antigravity tréning pomáha hlavne so spevnením svalov, a to nielen v oblasti chrbtice, ale aj celého tela, vďaka čomu docielime jeho správne držanie. Okrem toho nám pomáha aj v boji proti stresu, únave a podporuje naše duševné zdravie. Antigravity tréning nás naučí aj to, ako správne dýchať a, navyše, upraví aj činnosť metabolizmu. Jedným slovom – cvičenie ako stvorené na zimné mesiace, počas ktorých sme akýsi lenivší než inokedy. Uvidíte však, že tieto tréningy budú plné nadšenia.