Logo
Reklama

Nový trend: Dvanásť mesiacov vo firme? To je tak akurát, potom sa ide ďalej

Minulý rok sa uskutočnil na najväčšom slovenskom internetovom pracovnom portáli prieskum, ktorý sa týkal mileniálov a ich pracovných preferencií.

Zdroj: Shutterstock

Reklama

Jana Mutňanská

Redaktorka magazínu EMMA

Trendy na trhu práce sa menia. Formujú ich práve mileniáli, ktorí striedajú svoje zamestnanie častejšie ako ponožky.

Diskusia

(0)

Autor článku

Jana Mutňanská

Redaktorka magazínu EMMA
V mediálnom prostredí sa pohybuje už takmer pätnásť rokov. Po vyštudovaní masmediálnej komunikácie a žurnalistiky v Prahe začala pracovať ako moderátorka módnej televízie, neskôr ako lifestylová novinárka v rôznych slovenských tituloch. Dnes pôsobí v najväčšom mediálnom dome na Slovensku, NMH, predovšetkým ako redaktorka magazínu EMMA, pripravuje produkcie na fotenia, tvorí scenáre a natáča videá pre jednotlivé redakcie. Venuje sa aj spisovateľskej činnosti, PR a marketingu.
Výber pre vás