1. Naplánujte si dovolenku. Kamkoľvek

A s predstihom, aby ste sa na svoj vytúžený predĺžený víkend alebo dovolenku mohli hneď začať tešiť. A nie, výhovorka, že na to nemám, sa neprijíma, veď dnes sa spiatočná letenka do Atén či Barcelony dá s polročným predstihom kúpiť za cenu vlakového lístka z Bratislavy do Prešova. A ak nie ste cestovateľský typ, naplánujte si aspoň malý výlet. Ale aspoň pár týždňov vopred, pretože práve to očakávanie Dňa D sa postará o pocit šťastia.

Už len pocit očakávania dovolenky príjemne naladí
Už len pocit očakávania dovolenky príjemne naladí
Zdroj: archív

2. Začnite sa hýbať. Akokoľvek.

Je jedno, či vyrazíte behať na štadión, či si sadnete na bicykel, budete sa vrtieť na zumbe alebo sa hodíte do bazéna. Len prekonajte vlastnú pohodlnosť a skúste nejaký šport. Pohyb je silný uvoľnovač endorfínov, čo sú hormóny šťastia a už len kvôli nim sa vám vyplatí zdvihnúť zadok a konečne sa hýbať. Veď to porekadlo - utekaj za svojim šťastím, má čosi do seba.

Veď to porekadlo - utekaj za svojim šťastím, má čosi do seba.
Veď to porekadlo - utekaj za svojim šťastím, má čosi do seba.
Zdroj: Shutterstock

3. Vôňa lieči

Samozrejme, nie hocijaká, ale aj podľa vedcov existujú vône, ktoré okamžite vyvolajú lepšiu náladu. Napríklad aróma čerstvo upečeného chleba, aróma morského vánku alebo vanilky. A práve tahitskú vanilku citiť aj v nove edícii  vôní Yves Rocher, alebo sa vám viac páči vôňa ruží či citrusov? Z kolekcie šiestich nových parfumov si určite vyberiete tú svoju.

Kolekcia vôní Yves Rocher
Kolekcia vôní Yves Rocher
Zdroj: Yves Rocher