Kaderník celebrít Ján Molnár je fashion maniak: Za módu ochotne míňa tisícky eur
30. 3. 2017, 8:00 (aktualizované: 10. 7. 2024, 17:54)

Zdroj: Instagram
Givenchy, Balenciaga, Dries van Noten, prominentný kaderník má vo svojom šatníku tie najexkluzívejšie módne značky.
Na Slovensku už ani neexistuje známa tvár, ktorú by nečesal. Adela Banášová, Táňa Pauhofová, krásky Cuky a Luky, všetky už sedeli v kresle hairstylistu Jána Molnára, ktorý onedlho otvára už svoj tretí salón. No okrem toho, že investuje do biznisu, má ešte jednu veľkú vášeň. Módu. Aspoň štyrikrát do roka vyráža do Paríža, kde nakupuje u tých najlepších módnych návrhárov.
Čítajte viac:
„Mám rád značky Givenchy, Balenciaga, Dries van Noten alebo Comme des Garçons. Šijú naozaj exkluzívne kúsky a ja si potrpím na kvalitu a na mimimalizmus,“ hovorí kaderník, ktorý je v trendoch ako doma, veď pravidelne češe aj modelky na prehliadkach Fashion Week. Vo vlastnom salóne sa síce oblieka do čierneho trička a čiernych nohavíc, čo je jeho uniforma, no mimo práce sa v móde odviaže.
Sukňa či nohavice?
„Keď som uvidel tieto široké nohavice, hneď som vedel, že ich chcem. A v mojom šatníku nie sú jediné, už mám dvoje podobné,“ hovorí o exkluzívnom kúsku za vyše tristo eur, ktorý objavil v parížskom butiku Comme des Garçons. A že v nohavicovej sukni vyzerá tak trošku extravagantne? „Mne sa to páči a čo si myslia ostatní, to neriešim. Ale všetci kamaráti mi tie nohavice zatiaľ pochválili.“
Zdroj: Instagram
Janko Molnár si dopraje luxusné značky.
VIP klient
Ako stáleho klienta ho už poznajú aj v parížskom butiku Givenchy, kde si z najnovšej kolekcie vybral tenisky za šesť stovák, originálne tričko s nápisom Judas a aj exkluzívny batoh, za ktorý zaplatil vyše tisícpäťsto eur.
Čítajte viac:
„Minulú jeseň som tam tiež urobil veľký nákup, a tak ma značka pozvala aj na VIP večierok v Paríži,“ spomína Janko, ktorý na shopping do mesta nad Seinou vyráža s kamarátkou Zuzkou. „Ako právnička tam dlhé roky žila, čiže Paríž dobre pozná a užili sme si spolu skvelý predĺžený víkend. Zaplatili sme si krásny hotel v centre, celé dni sme obiehali obchody na tých najvychytenejších uliciach a len sme nakupovali. A potom sme išli do opery alebo na dobrú večeru,“ priznáva kaderník, ktorý si na nové trendy potrpí. A vidieť to aj na jeho luxusných outfitoch.
Čítajte viac: