Zisťovali sme, ako na Barboru F., Lenku, Dianu a Barboru R. vplýva Instagram. Toto nám prezradili. 

Diana Hágerová, moderátorka

„Na Instagrame najviac sledujem kamarátov a tým, že sa venujem joge, sledujem veľa ľudí, ktorí ju praktizujú. Ešte lepšie je, ak sú pri tom na zaujímavých miestach. Ja pridávam bežné denné situácie a jedlá, ktoré doma rada varím. Instagram je dôležitý, pretože ste vďaka nemu v obraze a viete, čo sa deje. Fakt je, že dnešná doba smeruje k tomu, že kto nie je na sociálnych sieťach, akoby ani neexistoval.“

Instagram

Čítajte viac:

Epidémia, ktorej sa nikto nevyhne: SELFIE je šialený biznis

Barbora Franeková, modelka

„Môžem povedať, že v niektorých prípadoch mi naozaj pomohol práve Instagram. Ja pridávam príspevky podľa nálady – niekedy každý deň, inokedy nedám post celý týždeň. Našťastie, pracovne nie som od Instagramu závislá a vnímam ho skôr ako taký fotoalbum pre kamarátov. Veľa mladých ľudí dnes pozerá na úspešnosť čísel a poteší sa, ak sa followerom páči to, čo zverejňujú. Nemalo by to však byť na úkor reálneho života. Poznám ľudí, ktorých sociálne siete doslova pohltili a ich deň sa točí okolo toho, koľko lajkov dostali za príspevok. Vtedy mám pocit, akoby si zabudli vychutnávať ozajstný život.“

Instagram

Lenka Šóošová, moderátorka

„Ja som objavila Instagram vďaka Barborke Rakovskej. Nie som na Facebooku, no práve Instagram ma naozaj baví. V mojej profesii je dôležitá virtuálna socializácia a mám pocit, že ľudia sú tak bližšie ku mne a ja zas k ľuďom. Zaujímajú ma kamaráti, ale aj známe osobnosti, móda, cestovanie či beauty novinky, ak majú peknú fotku. Ja sama pridávam príspevky nepravidelne – niekedy dva za deň a inokedy možno len jeden za týždeň.

Instagram

Barbora Rakovská, moderátorka

„Poznám ľudí, ktorí nie sú ani na Facebooku a už vôbec netušia, čo je to Instagram, ale darí sa im, sú šťastní. Za seba môžem povedať, že mi aktivita na sociálnych sieťach v práci pomáha. Mám spätnú väzbu od mojich fanúšikov a snažím sa pochopiť, čo sa im na mne páči a čo im, naopak, nie je sympatické. Je to celkom pekný psychologický experiment. Sociálne siete a hlavne Instagram je online teritórium mladej generácie.

Absolútne si cením tých, čo majú iks followerov, teda, že dokázali zaujať mladú generáciu. Nemusíme si klamať, mladí určujú trendy, klienti chcú mladým podsúvať svoje fashion a glamour značky. Nehovorím iba o tínedžeroch, ale aj o mladých matkách, manažéroch či generácii do 35 rokov, teda o kúpnej sile. Aj ja som prednedávnom založila detský brand Superdeti a presne viem, aké je tažké propagovať značku.

Bez sociálnych sietí by to veľmi nešlo a takmer každý klient, ktorý chce so mnou nadviazať spoluprácu, má podmienku, aby sa spolupráca rozšírila aj o propagáciu produktu na mojich sociálnych sieťach. V zásade s tým nemám žiaden problém, jediné, čo každý produkt musí spĺňať, je, že s myšlienkou daného produktu musím súhlasiť. Propagácia značiek však musí mať svoje hranice, ani v televízii nejde iba reklama, musí to byť vyplnené kvalitným obsahom.“

Instagram

Foto: Instagram.com

Čítajte viac:

Ulietavate na dokonalých fotkách jedla? Vitajte medzi felfie genaration!