Ten, kto má followerov, ten má cenu zlata. Toto dnes platí doslova a firmy sa o populárne profily na Instagrame doslova trhajú. Nečudujeme sa. Presne toto je ideálny spôsob, ako osloviť a zaujať svoju cieľovku prostredníctvom zaujímavých blogov a osobností. Aj Zuzka sa stala časom obchodne veľmi zaujímavou persónou, keďže jej priamočiarosť, vzhľad, drzosť a otvorenosť , zaujala tisícky ľudí. Dnes má takmer 470 000 sledovateľov a ponuky na spolupráce sa jej len tak hrnú.

Čítajte viac:

Ktoré celebrity ryžujú na Instagrame? Nie je ich málo...

instagram.com/queen.plackova

Čítajte viac:

Ste INSTAmaniačka? Tieto príznaky závislosti vás prezradia!

Úspech Instagramu známej sexbomby prekvapuje mnohých neprajníkov, no my musíme uznať, že takúto základňu sledovateľov má málokto na Slovensku. Čo však až také super nie je, je spôsob, ako Zuzka propaguje produkty...

instagram.com/queen.plackova

Kedysi jemná skrytá reklama sa zmenila na okaté pretláčanie produktov, doslova "instateleshopping". Zuzka s maskou na tvári aj v ruke, krémiky, nápoje, súťaže. Výsledok? Ľudia prestávajú dôverovať blogerom a hádžu všetkých do jedného vreca. Je to škoda. Pretože influencering stráca ten najcennejší prívlastok, ktorý mal, a to je nezávislosť. A to ide ruka v ruke s dôverou. Možno by si príliš "obchodne aktívna" vzorka našej instagramovej scény mohla zobrať za príklad zahraničných influencerov, ktorí majú na svojich blogoch uvedený "etický kódex", podľa ktorého postupujú, neberú každú spoluprácu a vyberajú si podľa presvedčenia. Samozrejmosťou je aj to, že platené spolupráce sú vždy označované špeciálnym hashtagom...

Čítajte viac: 

Drámy na sociálnych sieťach: Instagram mi zničil vzťah aj sebavedomie

Zabijak vzťahov menom sociálne siete: Ničia priateľstvá aj partnerskú lásku

Všetkého veľa škodí: Za vašu zlú náladu môžu aj sociálne siete