Denisa si zatancovala street dance

Áno, aj ja som videla film s týmto názvom a tiež som z nebo bola namäkko. Skvelí tanečníci, parádne choreografie a super telá, tak som si povedala, prečo nie? Do pouličného tanca vraj patrí všetko od hip-hopu new style cez hip-hop old style, hype, funky, lockin’, poppin’ či house a keď trénerka zapla hudbu, chvíľu mi trvalo, kým som sa dostala do tempa. Predsa len, už pár rokov som netancovala. Že som nevedela trafiť do choreografie? Nevadí, správne kroky nám ochotne ukazovala viackrát a ja som si zrazu uvedomila, že do pohybu som zapojila aj svaly, o ktorých som predtým ani netušila. Krok sem, krok tam, ruka hore aj dole, no hlavne rýchle tempo. Dokonca som sa trošku naučila vrtieť zadkom, keďže tento tanec by mal byť sexi a zvodný. Po hodine som odchádzala nielen s mokrým tričkom, ale aj s dobrou náladou, pretože pri počúvaní tejto rýchlej hudby to ani inak nejde. Už sa neviem dočkať ďalšej lekcie, pretože pred letom sa pevnejšie telo celkom hodí, nie?

Janka M. skúsila latino fit dance

Latinskoamerické tance ma fascinovali už od malička. S otvorenými ústami som pozerala na tie dokonalo vyšportované postavy žien, ktoré sa vedeli vlniť na parkete a zvádzať jedným pohybom. Keď som sa dozvedela, že to môžem vyskúšať aj v RiverPark Dance School, okamžite som latino fit dance chcela otestovať. Spojenie tanca a cvičenia boli zásah do čierneho. Aj som sa zapotila a pri tej rytmickej hudbe som si ani neuvedomovala, že si práve tvarujem pevné svalstvo. Ako na horúcej párty. Presne tak som si pripadala, pretože spolu s trénerkou sme striedali rýchle rytmy s tými pomalšími a skúšali kroky salsy, merengue, reaggaetonu, flamenca či samby. Bola to super zábava, no dalo mi to zabrať, pretože lektorka Dee Reggaetonera nikoho nenechá oddychovať. A o to tu ide.

Zdroj: Robo Hubač

Janka G. stavila na thajský box

Ak nie ste tanečný typ, podobne ako ja, rozhodne vám odporúčam skupinový tréning thajského boxu, ktorý je poriadna makačka. Pri jednej lekcii spálite 1 200-3 000 kj, čo je oveľa viac než pri klasických formách cvičení. Vysoké tempo tréningu zaručuje zvýšené spaľovanie tukov a posilnenie kardiovaskulárneho systému a ešte si pri tom prečistíte hlavu a odbúrate stres.

„Tréning je o osvojovaní základných techník ako základný postoj, pohyb, úder či kop,“ vymenúva tréner Patrik Michel a mne po pár minútach inštruktáže padol hrebienok. Lebo sústrediť sa na správne držanie tela, postavenie rúk, nôh, ktoré musíte zosynchronizovať a zároveň dávať výkon, nie je vôbec jednoduché. A to som si myslela, že ak sa vyhnem tancom, ktoré nezvládam pre svoju pohybovú negramotnosť (viete, ten pocit, keď sa všetci chytia choreografie a keď sa chytíte, pridajú ďalší krok a ste opäť viete kde...), som v suchu. No nebola som, lenže ten pocit, keď to ako-tak zvládnete, je super. „Pri tréningoch okrem tvarovania postavy a budovania kondičky narastá sebavedomie, odbúrajú sa negatívne emócie, zlepší sa koordinácia,“ vymenúva Patrik a dodáva, že najviac dostanú zabrať nohy, brucho a ramená. A keďže každý tréning je veľmi intenzívny, formovanie postavy je zaručené. Mne tiež dal parádne zabrať, na druhý deň som cítila každý sval, no ak chcem vidieť výsledky, mala by som trénovať minimálne dvakrát týždenne a aspoň tri mesiace. Potom vraj budem mať také vymakané telo, že dovidenia. Tak čo, vyskúšate?

Zdroj: Robo Hubač

Čítajte viac: 

Victoria Beckham naň nedá dopustiť: Ranný rituál, ktorý vás zbaví únavy a ospalosti

Nepreháňajú to už? Svetové celebrity sa fotia na Instagram ako do porna!

Overené beauty tipy od Lagy Gaga: Toto líčenie z vás urobí kráľovnú!

Zamilovaná Daniela z dua Twins prehovorila: Toto je môj nový muž!

Zuzanu Belohorcovú to už omrzelo: Zmizla z Miami a urobila radikálny krok!