Kedysi vraj jedla ako pubertiačka, dnes je jej stravovanie diametrálne odlišné ako pred tehotenstvom. Bývalá modelka, návrhárka a biznismenka sa rozhodla po treťom pôrode vrátiť na pôvodnú hmotnosť a vďaka novému stravovaciemu plánu za štyri mesiace schudla viac než 14 kíl.

Čítajte viac:

Podnikavá mama: Ivanka Trump popri deťoch stíha aj predvolebnú kampaň

Stop sacharidom

Ivanka pred tehotenstvom vraj priberala najmä z cestovín a pizze. Sacharidy si dopriala aj trikrát denne a obvykle v tej najmenej zdravej podobe. Keďže sa však chcela opäť zmestiť do skinny džínsov a ukázať vyformované telo, rozhodla sa vzdať všetkých nezdravých cukrov.

Biela múka, keksíky, pečivo, chlieb, koláče a sladkosti vylúčila kompletne a miesto nich presedlala na ryby, organické kurča,zeleninu, ovocie, šaláty a domáce zeleninové polievky. Ak si chce Ivanka dopriať snack, siahne po jablku s arašidovým maslom, citrusovom ovocí, popcorne bez oleja alebo humuse so zeleninou. Chvíľu koketovala aj s kompletným detoxom a tak každé ráno odšťavovala všetko od špenátových listov až po kel, no ako rýchlo zistila, zelené nápoje jej priviedli akurát tak hlad a nedostatok energie.

Šport musí byť

Ivankin kardio tréning sa skladá zo spinningu, bežiaceho pásu a eliptického trenažéra. Najviac si však pochvaľuje HIIT tréning, ktorý jej pomáha spaľovať tuky ešte efektívnejšie, než bežné cvičenie. Kardio však kombinuje s jogou alebo posilňovaním.

Foto: Instagram/Ivanka Trump

Čítajte viac:

Postava snov zo škatuľky? Toto je pravda o tabletkách na chudnutie