Dôkazom je aj jej posledný módny počin, ktorý veľkolepo oznámila pred pár dňami. Internet a sociálne siete jej neostali nič dlžné a hneď si ju poriadne podali v búrlivých diskusiách. Za všetko môže jej nová kolekcia tvarujúcej spodnej bielizne, ktorú uviedla na trh pod názvom Kimono.

Kim sa na sociálnych sieťach pochválila novou spodnou bielizňou, ktorá sa pýši viacerými prednosťami. Uviedla, že na jej navrhovaní pracovala viac ako rok a do dokonalosti dotiahla každý detail, aby ženám dopriala maximálne pohodlie a vytvarovanie postavy. Svedčí o tom aj fakt, že bielizeň bude dostupná vo veľkostiach XXS - 4XL a dostanete ju v až deviatich odtieňoch. Celkom prepracované, čo poviete?

Kim hrdo predstavila svoju novú kolekciu, ktorá sa okamžite stretla s kritikou.
Kim hrdo predstavila svoju novú kolekciu, ktorá sa okamžite stretla s kritikou.
Zdroj: Instagram/kimkardashian

A asi už tušíte, kde nastal zásadný problém a ktorý národ si poriadne pohnevala. Najväčšia vlna kritiky na jej nový módny počin sa vzniesla práve od žien z Japonska. Značku pomenovala "Kimono", čo je totiž aj tradičný japonský odev, ktorý sa vyrába prevažne z hodvábu a nosí sa na významné udalosti. Najviac si Kim podala reportérka britského BBC Yuko Kato, ktorá na svojom Twitteri zverejnila niekoľko štipľavých odkazov na adresu brunetky. „Pekná spodná bielizeň, ale ako japonská žena, ktorá miluje nosiť naše tradičné šaty, kimono, považujem pomenovanie vašich výrobkov zmätočné (pretože to nemá podobnosť s kimonom), ak nie aj úplne kultúrne urážlivé, najmä ak je to len odvodená slovná hračka z vášho meno,“ rozhorčovala sa reportérka.

Nuž, nechajme sa prekvapiť, ako hviezda reality show túto situáciu ustojí. Biznisplán je to  skvelý, len by to občas chcelo niečo menej kontroverzné. Ale aj to je reklama, no nie? A Kim to má zrejme do bodky aj tak premyslené...

Anketa
Je podľa vás názov vhodný?
  • 18%
  • 82%