Logo
Reklama

Takto chceme pracovať: Mileniáli dnes presne vedia, čo od zamestnávateľa chcú. Je to reálne?

Keď jedna ledva zaplatí účty a druhá utráca na drahé kabelky, môže to byť medzi kamoškami problém.

Zdroj: Shutterstock

Reklama
Reklama

Jana Mutňanská

Redaktorka magazínu EMMA

Mileniáli budú v roku 2020 tvoriť viac ako tretinu svetovej pracovnej sily, preto ich biznis požiadavky začínajú počúvať aj zamestnávatelia. O slovo sa však hlásia už aj dnešní maturanti, ktorí majú o práci opäť úplne iné predstavy.

Diskusia

(0)

Autor článku

Jana Mutňanská

Redaktorka magazínu EMMA
V mediálnom prostredí sa pohybuje už takmer pätnásť rokov. Po vyštudovaní masmediálnej komunikácie a žurnalistiky v Prahe začala pracovať ako moderátorka módnej televízie, neskôr ako lifestylová novinárka v rôznych slovenských tituloch. Dnes pôsobí v najväčšom mediálnom dome na Slovensku, NMH, predovšetkým ako redaktorka magazínu EMMA, pripravuje produkcie na fotenia, tvorí scenáre a natáča videá pre jednotlivé redakcie. Venuje sa aj spisovateľskej činnosti, PR a marketingu.
Výber pre vás