Výrazný mejkap a extravagantné líčenie k Lady Gaga neodmysliteľne patria. Prísne požiadavky však mala vždy na kvalitu kozmetiky. Vždy chcela výhradne vegánsku, pre ktorú by netrpelo žiadne zviera, a nezaťažovala by životné prostredie. A tiež, aby liečila. Jednoducho, mala toľko nárokov, že sa rozhodla vymýšľať si ju sama.

Kozmetické výrobky nie sú unikátne len farbami, ale tým, že zároveň liečia pleť.
Zdroj: Instagram @ladygaga

Uznanie slávnej značky

Lady Gaga priznáva, že keď začínala, veľa vedomostí o kozmetike nemala, iba vkus a lásku k líčeniu. Bola však ochotná učiť sa a do svojej vlastnej značky, ktorú pomenovala Haus Labs, investovala peniaze a kopu čas. Vyplatilo sa to.

Ako sa správne líčiť sa dozviete aj z jej tutoriálu na YouTube.
Zdroj: Instagram @ladygaga

Od roku 2019 je sama sebe chodiacou reklamou na kvalitu svojej značky. A reklamou veľmi dobrou. Mejkapy, bronzery, ceruzky či očné linky nadchli ženy i mužov všetkých vekových kategórií na celom svete. Ešte väčšie uznanie však je, že zaujali aj odborníkov z fachu. Svoje dobré meno s nimi najnovšie spojila značka Sephora, ktorá ich dokonca certifikovala.

Jej dekoračná liečivá kozmetika je určená všetkým vekovým kategóriám aj obom pohlaviam.
Zdroj: Instagram @ladygaga

Inšpirované chorobou

Uznala, že Lady Gaga nepreháňa, keď vraví, že sú to umelecké produkty bez kompromisov. A že prípravky na tvár dokážu nielen skrášliť, ale naozaj pôsobia hojivo. Obsahujú totiž veľké množstvo arniky, s ktorou má speváčka osobné skúsenosti. "Mám fibromyalgiu a chronickú bolesť, takže som vždy používal arniku ako spôsob, ako bojovať proti zápalu v mojom tele. Pomyslel som si, či by to nemohlo upokojiť aj pokožku a ukázalo sa, že áno. A keďže ma trápia aj červené fľaky na tvári, pridali sme ju aj do bronzera a rozjasňovača. Nosím teda mejkap a tvár sa mi zároveň lieči," odtajnila speváčka čo-to z vlastných laboratórií.

Lady Gaga je sama sebe najlepšou reklamou.
Zdroj: https://www.instagram.com/p/CdTZohsF47i/

Kráľovná nových nápadov

Blondínke sa nápady nemíňajú a vymýšľa stále nové prípravky. Ako píše týždenník Šarm, jej nová kolekcia obsahuje až 90 rôznych produktov na oči, pery, líca, gélovo - pudrové bronzery a zvýrazňovače, hydratačné oleje na pery, očné linky, gélové ceruzky.... A vďaka novému kontraktu už nie je dokázaná len na internetový predaj. Od leta sa komplet ponuka objavuje vo vybraných kamenných obchodoch, ktorých do konca roka bude až päťsto. Dovtedy vraj pribudnú aj ďalšie novinky na skrášľovanie žien aj mužov.

Viac fotiek úspešnej speváčky a biznismenky nájdete vo FOTOGALÉRII.