Anketa SOWA každoročne oceňuje najvplyvnejšie osobnosti sociálnych sietí, ktoré sa svojim obsahom správajú zodpovedne a prinášajú kvalitný obsah svojim sledovateľom. „Myslím si, že každá osobnosť, ktorá svojim obsahom prináša kvalitu si zaslúži oceniť prínos pre spoločnosť. Influenceri sa stali súčasťou našich životov a aj anketa SOWA prispieva k tomu, aby svoj obsah prehodnocovali a správali sa na svojich profiloch zodpovednejšie. Je to dôkaz, že si uvedomujú, aký vplyv na svojich sledovateľov majú a verím, že si v nomináciách každý nájde svojho favorita,“ povedal organizátor ankety Štefan Šperka.

Od prvého ročníka je generálnym partnerom projektu aj investičná skupina Proxenta. „Svet influencer marketingu dnes tvorí vzorce predaja, ktoré treba mať podrobne načítané a naštudované. Riešime to samozrejme interne aj my a zaoberáme sa touto sférou, ktorá je čoraz zaujímavejšia. Páči sa mi dynamika tohto sveta, predsalen je to aj o peniazoch, predaji produktov, zážitkov, jedál, oblečenia a o živote,“ povedal Pavol Kožík, majiteľ Proxenty.

Hlasovanie je spustené, stačí ísť na stránku www.socialawardslovakia.sk, označiť v každej kategórii jedného nominovaného a vyplniť hlasovací formulár.

Do projektu po minulom ročníku vstupuje opäť aj automobilka BMW Slovenská republika, ktorá mala počas tlačovej konferencie tiež svoje zastúpenie. Prečo sa teda spojili opäť s anke-tou, ktorá je o sociálnych sieťach?

„V posledných rokoch sme začali spolupracovať s viacerými influencermi a Slovensko v tomto smere ponúka množstvo zaujímavých ľudí, cez ktorých vieme urobiť vizuálne aj obsa-hovo zaujímavú kampaň, ako propagovať automobilový svet. Za posledné roky sme si vybu-dovali aj naše sociálne siete, na ktorých prezentujeme životný štýl, cestovanie ale samo-zrejme najmä naše portfólio automobilov. Obe platformy - instagram aj facebook máme veľmi silné,“ prezradil Oliver Rademacher, riaditeľ BMW Slovenská republika a opísal aj svoj pohľad na momentálne veľmi diskutovanú tému elektromobility.

„V BMW si môže každý nájsť a vybrať zo všetkých dostupných možností. Či už ide o klasický spaľovací motor, hybrid, alebo plne elektrické auto. Je teda len na každom zákazníkovi, čo konkrétne preferuje. Pre mňa osobne je to v prípade lepšej infraštruktúry určite elektro.“

Hlasovanie je spustené, stačí ísť na stránku www.socialawardslovakia.sk, označiť v každej kategórii jedného nominovaného a vyplniť hlasovací formulár.

Prvý rok sa do ankety zapája aj Všeobecná zdravotná poisťovňa, s ktorej podporou 4. ročník spúšťajú. „Poviem tri slová: prevencia, odvratiteľné úmrtia a osveta. U nás sa málo hovorí o zdravotnej gramotnosti, s deťmi sa rozprávame veľa, ale o zdraví a o tom, aby absolvovali preventívne prehliadky už od tinédžerskeho veku, o tom nie a je to veľmi dôležité. My sme sa zapojili ako garant Zdravia, športu a zdravého životného štýlu a aj vďaka influencerom ako je napríklad Maroš Molnár vieme dostať túto dôležitú tému medzi mladých ľudí,“ povedala riaditeľka marketingu VŠZP Dominika Šulková.

Hlavným partnerom je 2. rok po sebe aj spoločnosť Orange Slovensko, spoločne s ktorou sa organizátor vydal aj do slovenských škôl a navštívili desiatky študentov, s ktorými hovorili najmä o bezpečnosti na internete. „V spoločnosti Orange sme sa stotožnili s claimom ankety „S vplyvom prichádza zodpovednosť“ nakoľko to platí aj u nás. My ako poskytovateľ internetu a mobilných služieb otvárame úžasný svet, ktorý je plný možností na rozvoj avšak stále máme na pamäti, aby zákazníci pri objavovaní pozitív tohto sveta ostali stále v bezpečí,“ povedala Bea Ertl, CSR špecialistka spoločnosti Orange.

Hlasovanie je spustené, stačí ísť na stránku www.socialawardslovakia.sk, označiť v každej kategórii jedného nominovaného a vyplniť hlasovací formulár.

Tento rok anketa prichádza na televíziu JOJ. „Od začiatku nám prišla SOWA ako dobrý nápad, preto sme sa rozhodli organizátora osloviť s ponukou na vysielanie v našej televízii. Ide o svet mladých, kreatívnych ľudí a s tým sa chceme spájať aj my, keďže sme moderná a dynamická televízia. Navyše influenceri cez televíziu často vyrastú a vďaka tomu, že sú na obraze sa zvyšuje nielen ich popularita, ale aj fanúšikovská základňa,“ prezradil Head of digital Kristián Šeffer.

„Chceli sme vstúpiť do niečoho, čo je viac cool a fresh, čo SOWA dosahuje každým rokom. Aj posledný ročník bol naozaj skvelý. Od prevedenia, program, až po afterparty - takto ma vyzerať moderný galavečer. Sociálne sieti sú neriaden priestor a práve SOWA nastavuje mantinely, čo dokazujú aj minuloročné výsledky, kedy ceny získali ľudia naozaj zodpovedne pôsobiaci na sociálnych sieťach. Vďaka tomu si začínajú uvedomovať viac, že ich správanie môže mať dopad,“ povedal zakladateľ Startitup Marek Šándor.

Hlasovanie je spustené, stačí ísť na stránku www.socialawardslovakia.sk, označiť v každej kategórii jedného nominovaného a vyplniť hlasovací formulár. Pre jedného z hlasujúcich je pripravená plavba od spoločnosti Costa Cruises. Ďalšími partnermi projektu sú aj Starlynr neviditeľné strojčeky, Dr. Martin, sieť fitnes centier Golem, vinárstvo Wajda. Mediálnymi partnermi sú Startitup a TV JOJ, Plus JEDEN DEŇ, rádiá Expres a Europa 2. Vyhlasovateľom ankety je magazín EMMA
Priamy prenos, kde sa diváci dozvedia výsledky sa uskutoční 3. júna od 20:35 na Jojke