Cieľom ankety SOWA Social Awards Slovakia je prostredníctvom hlasovania ľudí a odbornej poroty ohodnotiť osobnosti sociálnych sietí na Slovensku, odborným garantom ankety je agentúra Data on Steroids.

Anketa SOWA každoročne oceňuje najvplyvnejšie osobnosti sociálnych sietí, ktoré sa svojim obsahom správajú zodpovedne a prinášajú kvalitný obsah svojim sledovateľom.
„Sme vo finálnej fáze dolaďovania partnerstiev k štvrtému ročníku. Som veľmi rád, že projekt sa stal úspešným, čoho dôkazom je aj opakované uzatvorenie partnerstva so svetoznámou značkou BMW. Aj to, že práve brand akým je automobilka ide s nami opäť do projektu SOWA je dôkazom, že kampaň, ktorú partnerom ponúkame je komplexná, aká sa na mediálnom trhu len tak nevidí,“ povedal organizátor a držiteľ licencie Štefan Šperka. Štvrtý ročník sa bude niesť v znamení množstva zmien.

„Okrem nového mediálneho partnera, ktorým sa stala televízia JOJ prinesiem nové kategórie, kampaň doplníme o rádio spoty a aj počas galavečera sa diváci budú môcť tešiť na množstvo noviniek a prekvapení,“ doplňuje Šperka.

Už od dnešného dňa môžete hlasovať v jednotlivých kategóriách a zapojiť sa tak o skvelú výhru - plavbu výletnou loďou COSTA CRUISES. VŠETCI NOMINOVANÍ TU <<<<

Milan Bez Mapy získal prvú cenu v oblasti Cestovanie Social Awards (SOWA).
Zdroj: FB/Milan Bez Mapy