Ako sa z neznámej mladej Talianky stala insta­gramová kráľovná? Ako to robí, že všetko, na čo siahne, sa premení na zlato? Ako vybudovala silnú značku a čím vlastne zaujala svet? Ak by si aktuálne vytvárala svoj životopis, do kapitoly povolanie by si toho musela napísať viac. Self made multimilionárka, úspešná podnikateľka, influencerka, módna návrhárka, instagramová hviezda, modelka, vlastne sa ani nikto nečuduje, že ju časopis Forbes už v roku 2015 zaradil do zoznamu „30 pod 30“, ktorým oceňuje 30 najúspešnejších mladých ľudí pod 30 rokov. Zdá sa, že Chiari Ferragni je vďaka svojej cieľavedomosti a šikovnosti doslova odsúdená na úspech.

Všetko odštartoval blog The blonde Salad

Ruku na srdce. Aj jej bývalý partner Riccardo Pozzoli, rovnako dobre známy taliansky influencer a podnikateľ, ktorý jeden z najúspešnejších módnych blogov všetkých čias v roku 2009 „stvoril“. Bol to práve on, kto vtedy dvadsaťročnú študentku práv na Bocconi University nasmeroval a posmelil, aby svoje hobby premenila na seriózny biznis. Už o dva roky neskôr začali o lombardskej rodáčke písať módne časopisy a tvrdili, že Chiara je doslova zázrak na fashion scéne. „Je to môj domov, kde som mohla ukázať svoj každodenný život a rovnako svoju lásku k móde,“ hovorila o vlastnom blogu milovníčka topánok, ktorá ich má v šatníku viac ako 300 párov. Už vtedy sa snažila pochopiť, ako sa jej „celoživotná vášeň môže rozvinúť do skutočnej práce“. Začala si okolo seba budovať tím a verila, že kľúčom k úspechu bola aj pestrosť jej podnikania. A kam to dotiahla? Ako vôbec prvá nemodelka a blogerka si to namierila rovno na titulku Vogue. Alebo inak. V januári 2015 sa jej blog a kolekcia topánok Chiara Ferragni Collection stali prípadovou štúdiou na Harvard Business School, a to je už iná káva. Na jej stránku prichádzali každý mesiac milióny ľudí a nežná blondínka zažívala v rodnom Taliansku obrovskú popularitu. Podľa nej dokonca vznikla bábika Barbie, jedna mala na sebe biele tričko, čiernu koženú bundu, džínsy a topánky Chiara Ferragni Collection, tá druhá bola oblečená v značke Chanel od hlavy po päty. Ale bolo by chybou si myslieť, že sa z nej stala svetová hviezda len vďaka krásnej tváričke.

Jej kariéru odštartoval bývalý partner Riccardo Pozzoli, rovnako dobre známy taliansky influencer.
Zdroj: Profimedia

Pokračovanie na ďalšej strane.