Anketa SOWA každoročne oceňuje najvplyvnejšie osobnosti sociálnych sietí, ktoré sa svojim obsahom správajú zodpovedne a prinášajú kvalitný obsah svojim sledovateľom.

„Sme vo finálnej fáze dolaďovania partnerstiev k štvrtému ročníku,“ povedal organizátor a držiteľ licencie Štefan Šperka. Štvrtý ročník sa bude niesť v znamení množstva zmien. „Okrem nového mediálneho partnera, ktorým sa stala televízia JOJ, prinesiem nové kategórie, kampaň doplníme o rádio spoty a aj počas galavečera sa diváci budú môcť tešiť na množstvo noviniek a prekvapení,“ doplňuje Šperka pre denník Plus JEDEN DEŇ.

Anketa SOWA
Zdroj: SOWA

Jedným z partnerov projektu sa stáva aj spoločnosť COSTA CRUISES, ktorá do ankety venuje aj hlavnú cenu, ktorou bude zážitková plavba na jednej z najmodernejších lodí sveta pre jedného z hlasujúcich fanúšikov.

„V dnešnej dobe sme všetci tvorcami a zároveň kon-zumentmi obsahu. Každý deň si to uvedomujeme viac a viac a aj to nám pomáha pri rozhodovaní. Práve preto sme sa rozhodli zapojiť do ankety SOWA, ktorá oceňuje osobnosti sociálnych sietí nielen za ich tvorbu, ale aj zodpovednosť s akou k nej pristupujú. Veríme, že aj takýmto spôsobom môžeme dopomôcť k lepšiemu obsahu, ktorý formuje každého z nás,“ uviedol Matúš Tomášik, Business deve-lopment manager Costa Cruise.

FOTKY Z UPLYNULÝCH ROČNÍKOV SI POZRITE V GALÉRII