1. VYTVORTE SI „KANCELÁRIU“

Hneď prvá a najzásadnejšia chyba pri práci z domu je výber miesta, z ktorého sa rozhodnete pracovať. Nemal by podliehať náhode či aktuálnej nálade, vaše pracovné miesto musí byť stabilné a malo by spĺňať aj niekoľko dôležitých parametrov. Nie je rozumné nechať si počítač na nočnom stolíku a siahnuť po ňom hneď po prebudení. Pracovať v takomto režime z postele nie je zdravé pre telo ani myseľ. Rovnako by ste sa nemali spoliehať ani na pozíciu s vyloženými nohami na gauči. Aj keď pracujete z domu, či už trvalo, alebo len dočasne, kľúčové je zariadiť si pracovný kútik, ktorý sa stane vašou štandardnou „kanceláriou“. Toto miesto musí byť jasne oddelené od bežného životného priestoru a slúžiť výlučne na prácu, samozrejme, ak vám to priestorové možnosti dovolia. Potrebujete dostatok denného svetla, no nemali by ste sedieť chrbtom k oknu, lebo vám slnko bude svietiť priamo do obrazovky počítača. A čo je základ? Pohodlná stolička alebo fit lopta, pretože nevhodným sedením si koledujete o bolesti chrbtice.

Domáca kancelária u moderátorky Ellen Degeneres.
Domáca kancelária u moderátorky Ellen Degeneres.
Zdroj: via hgtv.ca

Pokračovanie na ďalšej strane.