Ako na to?

Tomáš Puškár, interiérový dizajnér IKEA, prináša tipy ako si vytvoriť pracovné kútiky, kde sa budete môcť zabrať do práce, kedykoľvek to bude potrebné.„Najdôležitejšie je vyčleniť si na prácu špeciálne miesta v domácnosti. Nie je vhodné sme pracovať ani z postele ani z pohovky. Pri práci z postele dochádza k nesprávnemu držaniu tela, čo vedie k únave a bolesti tela. Nehovoriac o tom, že naše telo je zmätené – nevie vyhodnotiť, či chceme spať alebo aktívne pracovať,“ tvrdí dizajnér. Lenže ako si vytvoriť kanceláriu v byte, ktorý má len pár metrov štvorcových?Rozloha nepustí  vy máte pocit, že nemáte dostatok úložného priestoru na všetky potrebné dokumenty? Obzrite sa okolo seba ešte raz. Vidíte tie štyri steny? S nástennými policami budete môcť jednoducho zachovať poriadok, ktorý je nevyhnutný pre vaše sústredenie. Aby ste si prácu viac spríjemnili, na police si uložte aj niektoré z vašich obľúbených vecí.

Ak máte menší a praktický pracovný stôl, pokojne ho spolu so stoličkou na pár dní presuňte do obývacej izby. Otočte sa chrbtom k televízií a zoberte si so sebou iba  potrebné veci, aby ste sa vedeli sústrediť na prácu. Zmena prostredia vám na niekoľko dní pomôže prekonať pocit stiesnenosti a stereotypu.
Ak máte menší a praktický pracovný stôl, pokojne ho spolu so stoličkou na pár dní presuňte do obývacej izby. Otočte sa chrbtom k televízií a zoberte si so sebou iba potrebné veci, aby ste sa vedeli sústrediť na prácu. Zmena prostredia vám na niekoľko dní pomôže prekonať pocit stiesnenosti a stereotypu.
Zdroj: Ikea