Existujú tisíce spôsobov, akými sa z nás snažia predajcovia módy vytiahnuť peniaze. Raz je to zbavovanie sa skladových zásob, neskôr akcia typu 1 + 1, potom sa môžeš tešiť na zľavu 50 %, pretože si dala follow danému predajcovi na Instagrame a nakoniec aj tak príde starý dobrý sezónny výpredaj. Ak pri sebe náhodou nemáš dostatok hotovosti, zaplatiť, samozrejme, môžeš kreditnou či debetnou kartou alebo v poslednom čase čoraz obľúbenejšími službami ako Apple Pay, vďaka ktorým už nemusíš nosiť ani peňaženku a bezkontaktnú platbu vykonáš cez mobil. Jediným problémom je tak to, aby si mala na svojom účte dostatok financií. Na život v dlhu sme si už celkom zvykli, keďže hypotéky budeme splácať až do dôchodku a vďaka prečerpaniu karty sa vo svojej banke sem-tam dostaneme na konci mesiaca aj do červených čísiel. Pri nákupe elektroniky alebo nábytku sa stalo bežnou praxou, že platby sa dajú rozdeliť na menšie splátky a bolo tak len otázkou času, kedy sa podobný spôsob nakupovania rozšíri aj medzi módnymi butikmi.

Dnes má Afterpay na trhu desiatky
konkurentov.
Dnes má Afterpay na trhu desiatky konkurentov.
Zdroj: Shutterstock