Chudnutie nie je nič príjemné. Koho by predsa bavilo makať a ešte si ani nedopriať to, čo máte radi? Práve preto je dobré, ak sa rozhodnete chudnúť spôsobom, pri ktorom nebudete mať pocit, že sa musíte nútiť. Naopak, vyberte si chudnutie spôsobom, ktorý budete doslova milovať! Skvelým riešením je napríklad venovať sa outdoorovým aktivitám, pri ktorých budete mať skôr pocit oddychu než nemilej povinnosti. A ešte sú k tomu aj zadarmo!

1. TURISTIKA

Vôbec preto nemusíte chodiť do Tatier. Pekných miest je predsa všade dosť, stačí len mať oči otvorené dokorán. Môžete absolvovať celkom jednoduchú prechádzku cez najbližší les, dokonca sa počíta aj dlhšia prechádzka mestom. Hlavným cieľom je predsa hýbať sa!

TURISTIKA
TURISTIKA
pinterest.com/pin/475270566902717541/

foto: pinterest.com/pin/475270566902717541/

2. HIIT

HIIT tréning je doslova hitom! Jeho veľkou výhodou je, že spája vysoko intenzívny a intervalový tréning, ktoré sú spoločne maximálne účinné. Budujú kondičku, pomáhajú schudnúť, nevyžadujú si veľa času a navyše, úplne vám stačí, keď máte k dispozícii kúsok voľnej plochy a trošku odhodlania.

HIIT
HIIT
Pinterest.com/Christina Stiehl

foto: Pinterest.com/Christina Stiehl

3. BEH

Ak nechcete, aby ste za beh platili ešte predtým, ako vôbec začnete, kašlite na bežecký pás. Vonku je predsa tak krásne! Stačí vziať tenisky, zatvoriť za sebou dvere a jednoducho začať.

BEH
BEH
pinterest.com/pin/582723639260808250/

foto: pinterest.com/pin/582723639260808250/

4. PLÁVANIE

Plávanie je jeden z najúčinnejších spôsobov pohybu a napriek tomu ho využíva len málo ľudí. Vybuduje nám kondičku, spevní svalstvo, vyrieši naše problémy s chrbticou a stuhnutým chrbtom. Vyskúšajte, určite neoľutujete!

PLÁVANIE
PLÁVANIE
pinterest.com/pin/163325923966398038/

foto: pinterest.com/pin/163325923966398038/

5. SCHODY

Skoro každý máme doma schody, alebo aspoň niekde v našej blízkosti. Prečo by ste teda kvôli cvičeniu chodili do posilky? Schody sú predsa úžasným prostriedkom na vytvarovanie našich nôh, stehien a dokonalého zadku. Len do toho, konečne by ste ich mali poriadne využiť!

SCHODY
SCHODY
pinterest.com/pin/290271138476361449/

foto: pinterest.com/pin/290271138476361449/

6. YOGA

Yoga je dnes jeden z najpopulárnejších spôsobov, ktorým si udržiavame telo nie len v kondícii, ale aj v rovnováhe. Uvidíte, že po pár dňoch pocítite účinky a navyše, budete sa cítiť akosi vyrovnane. Jediné, čo potrebujete je podložka na cvičenie a vaše plné sústredenie.

YOGA
YOGA
pinterest.com/pin/AaS8Sn_9Did9NOd1oYMuXhWgjDevuBQT2B077Om-BQqbCUrCcsuw0sg/

foto: pinterest.com/pin/AaS8Sn_9Did9NOd1oYMuXhWgjDevuBQT2B077Om-BQqbCUrCcsuw0sg/

7. CVIČENIE NA PLÁŽI

Momentálne je čas dovoleniek a práve preto je dobré uvedomiť si, že pláž nemusíme využívať len na fádne a bežné opaľovanie sa. Je predsa toľko aktivít, ktoré môžete robiť na brehu mora! Dajte si poradiť a aspoň občas si tu zacvičte. Uvidíte, že prekrásne prostredie vás nakopne k oveľa vyšším úspechom!

CVIČENIE NA PLÁŽI
CVIČENIE NA PLÁŽI
pinterest.com/pin/527132331379789974/

foto:pinterest.com/pin/527132331379789974/

Čítajte viac:

Nechcete mať kilečká navyše? Zbavte sa týchto nočných zlozvykov!

Leto v znamení pohybu: Dopraj si tento trojboj!

Sexi nohy ako modelka: Alessandra Ambrosio vám ukáže účinné cviky!

Joga podľa celebrít: Cvičenie, ktoré dokáže s telom zázraky