Nevedeli ste sa dočkať leta a keď už konečne hlási príchod, zrazu vás chytá panika? Niekedy sa stane, že počas chladných dní sa s ramenami, so zadočkom i so stehnami niečo stane a zrazu nemáte odvahu vyjsť von v krátkych rukávoch a minisukničke. Nevzdávajte to! Možno stačí málo. Trocha viac pohybu, vhodný telový olej či píling, samoopaľovacie mlieko, dostatok tekutín a cukor vymeniť za bielkoviny. Plán je jasný, ide sa na to.

1. Vstávať a cvičiť

Že nemáte sexi štíhle ruky a nohy ako Kendall Jenner? Pohoda. Vhodnými cvikmi môžete aj vy získať krásne dlhé a štíhle svaly. Ideálne je posilňovanie a cvičenie na reformeroch. Výborné výsledky prináša aj kruhový tréning, joga či pilates. Ak potrebujete väčšiu istotu a motiváciu, šup do fitka, kde vám s radosťou pomôže fešný tréner. Úplnou šupou je cvičenie na megaformeri. Fičia na ňom všetky vychytené svetové i naše modelky. Googlite powercore.sk., kde sa dozviete všetko potrebné. Doma môžete cvičiť s činkami alebo expanderom (gumou na cvičenie). Každý cvik robte v troch alebo štyroch sériách po dvanásť opakovaní. Pri poctivom a správnom cvičení sa výledky dostavia expresne rýchlo.

Pokračovanie na ďalšej strane.
Pokračovanie na ďalšej strane.
Zdroj: Shutterstock