Profesionálna trénerka vám ukáže účinnú rozcvičku, ktorá vás efektne pripraví na cvičenie. Stačí si zapamätať päť pohybov, ktoré sú kombinované s ľahkým behaním na mieste pre lepšie zahriatie svalov. 

Čítajte viac:

Namixujte si top domáce masky: Na celulitídu aj proti vyrážkam

Chcem božské telo! Adriana ho má a poradí vám, ako ho môžete mať aj vy

Tieto cviky zaraďte do svojej prípravnej fitness rutiny. Každé naťahovacie cvičenie prestriedajte s minútovým behom na mieste:

1. Pritiahnutie kolien na hruď v stoji. Opakujte to aspoň štyrikrát. 

2. aktívne natiahnutie podkolennej šľachy. Pätu oprite o zem, vytrite nohu a špičku chodila ťahajte smerom nahor. Potom sa natiahnite a prstami na ruke sa dotknite špičky. Striedajte nohy a opakujte aspoň štyrikrát.  

3. Drep s výskokom na natiahnutie stehenných svalov. Pridajte k nemu natiahnutie trupu otočením doprava a doľava. 

4. Spätné výpady s kolenom na zem a natiahnutím boku. Vystriedajte obe strany.

5. Doska s krúžením rúk dopredu aj dozadu. Jednému smeru venujte vždy aspoň 30 sekúnd. 

Všetky cviky s presným prevedením si pozrite vo videu. 

Čítajte viac:

Začínate s behaním? Profesionálny atlét vám dá overené rady, ako to zvládnuť!

FOTO: Extrémne premeny celebrít: Dnes majú figúru snov, ale kedysi bojovali s nadváhou!

Program dokonalé bruško: Detailný manuál, ako sa dopracovať k tehličkám

Buďte fit vďaka drepom: 20 variácií, s ktorými si vytvarujete boky a zadok

Cvičte s Tinou: Tieto 4 zázračné cviky vám zdokonalia postavu za 15 minút!

Cvičte ako Alessandra Ambrosio: Jej trenérka prezradila účinné cviky!

Cvičím, cvičíš, cvičíme, no kíl sa zbaviť nevieme! Prečo je to tak?