Z každého cviku urobte 10-15 opakovaní. Opakujte 3 série buď po každom cviku, alebo odcvičte všetky cviky za sebou až potom opakujte ďalšiu sériu. Túto zostavu cvikov, ktoré sa zameriavajú na vnútorné aj vonkajšie stehná a perfektne tvarujú vrchnú časť nôh,  odporúča trénerka Katarína Dentico zo ženského fitka Fit Spot.

Trénerka Katarína Dentico vie, ktoré partie sú pre ženy kritické.
Trénerka Katarína Dentico vie, ktoré partie sú pre ženy kritické.
Zdroj: archív

1. Výpony na špičky v širokom podrepe. Špičky mierne vytočené do strán.

Výpony na špičkách dajú stehnám zabrať
Výpony na špičkách dajú stehnám zabrať
Zdroj: archív

Urobte široký podrep, špičky sú vytočené do strán a pri výponoch striedate ľavú nohu s pravou


2. Výskoky z podrepu na široko. Špičky vytočené do strán.

Vyskúšajte výskoky z podrepu
Vyskúšajte výskoky z podrepu
Zdroj: archív

Robte drepy z výskoku, pričom špičky držíte vytočené do strán

3. Výpad dozadu do kríža s unožením

Výpady dozadu s unožením do kríža len vyzerajú komplikovane
Výpady dozadu s unožením do kríža len vyzerajú komplikovane
Zdroj: archív

V podrepe prekrížte nohu a vytočte ju do strany, pozor na pevný chrbát, potom nohy prestriedajte

4. Výpad do strany s rotáciou

Dotýkajte sa krížom špičky nohy
Dotýkajte sa krížom špičky nohy
Zdroj: archív

Pravou rukou sa dotknite ľavej špičky nohy tak, že pravá noha je vystretá a ľavá pokrčená v kolene., potom strany vystriedajte

5. Bočný plank - dvíhanie sa

Bočný plank je pre začiatočníčky náročnejší, ale po pár tréningoch ho zvládnete bez porblémov
Bočný plank je pre začiatočníčky náročnejší, ale po pár tréningoch ho zvládnete bez porblémov
Zdroj: archív

Pri bočnom planku preložte jednu nohu dopredu a kmitajte s celým telom.

6. Bočný plank s opretým kolenom + oblúky s nohou

Pri bočnom planku spodné koleno oprite o zem, a druhou nohou, ktorá je vo vzduchu, robte oblúky a

Bočný plank s kolenom opretým o zem zvládne každá, chce to len vydržať
Bočný plank s kolenom opretým o zem zvládne každá, chce to len vydržať
Zdroj: archív

Viac si pozrite vo videonávode: