Aj keď si Michaela nikdy nemyslela, žeby sa jej medzi-skúškové hobby mohlo stať stálou prácou, v súčasnosti vedie úspešný biznis s objednávkami z celého sveta a s 24 000 followermi na Instagrame.

Kedy sa myšlienka rozbehnúť si takýto biznis zrodila v tvojej hlave? Ako to celé začalo?

Nebolo to tak, že som sa jeden deň zobudila a povedala som si, že idem robiť čelenky. To nie. Začala som tvoriť na vysokej škole na spestrenie skúškového obdobia. Keď som mala voľno, v januári alebo potom v lete, tak som si hľadala niečo na relaxáciu, a začala som tvoriť plstené náušnice a neskôr šité. Asi rok na to sme sa presťahovali do Rakúska, a nevedela som si tam nájsť prácu, takže som sa začala viac venovať handmade tvorbe. Raz som si z kvetinového materiálu, z ktorého som predtým vyrábala náušnice, vyrobila hrebienok. No a keď som ho dala na internet, tak ešte v ten istý večer som mala naň 10 objednávok. Vyrobila som teda malú kolekciu, a tá sa hneď rozpredala a takto to išlo ďalej.

Takže postupne sa to dostalo až do takejto podoby?

Áno, áno. Najprv som bola rok sama, potom sa ku mne pridal môj manžel Romčo, a neskôr som mala svoju prvú brigádničku a pomocníčku, ktorá mi pomáhala s nahrávaním na e-shop. Postupne sa to začalo rozrastať a so stúpajúcim záujmom sme to rozšírili. Toto je náš siedmy rok a už dlhodobejšie, nejaké tri-štyri roky, máme stabilnú zostavu.

Viem, že posielate objednávky do celého sveta. Ako sa ti podarilo zaujať ľudí a preraziť aj v iných krajinách?

Podarilo sa nám to cez sociálne siete. Založili sme si shop na Etsy, všimli si nás a jeden rok nás výraznejšie odprezentovali. Vtedy si vybrali prstienky, kolekciu prstienkov, a postupne sa to začalo samé rozširovať. Samozrejme, že robíme povedomie o značke cez reklamu na sociálnych sieťach a snažíme sa byť aktívni a komunikovať aj v angličtine.

Pokračovanie na ďalšej strane.