Internet je toho plný. Zázračné diéty a moderné fitness metódy, ktoré sľubujú wow efekt. No čoraz viac profi trénerov sa vracia k osvedčenej klasike, ktorá funguje zaručene. Základné cviky s vlastnou váhou tela. Pri správnej technike uvidíte výsledky za skutočne krátku dobu. Samozrejme za predpokladu, že budete dbať nielen na pravidelné a poctivé cvičenie, ale aj na správnu životosprávu.

Aby ste dosiahli rýchle a viditeľné výsledky, cvičte 4-5 x týždenne. Zdá sa vám to veľa? Nie je to také hrozné, zaberie vám to iba polhodinku denne, čo zvládne každý. Navyše, nikam nemusíte chodiť, nič to nestojí, môžete cvičiť kedykoľvek a kdekoľvek. A za ten efekt to stojí!

1.  Angličák

Pred každým cvičením by ste mali telo zahriať kardio cvikom. Angličák alebo „burpee“, ktorý je ideálny. Úžasne rozhýbete telo, zvýšite tepovú frekvenciu a zároveň efektívne posilňujete. Ideálne, ak angličák budete cvičiť ako tabatu. Tento systém cvičenia pozostáva zo šiestich až ôsmich rôznych dvadsaťsekundových intervalov, medzi ktorými sú desaťsekundové oddychové pauzy.

Pokračovanie článku na ďalšej strane.