Zhon v práci, množstvo povinností, telefonáty, stres. To je kolotoč, ktorý počas pracovného dňa bežne zažívame. A potom na hodinách vidíme 5 hodín poobede a uvedomíme si, že sme okrem kávy nič nepili. To je bežná situácia, ktorá je dobre známa snáď každej jednej z nás. Paradoxom je, že po tomto všetkom sa ešte čudujeme, že sa necítime tak dobre, ako by sme sa chceli cítiť.

Únava, ospalosť, vyčerpanosť, energia na bode mrazu – to všetko môže byť následkom nedostatočného pitného režimu. Ak ste sa v tomto opise našli, mali by ste vyskúšať 30 dňovú výzvu v dopĺňaní tekutín a uvidíte, že už po pár dňoch sa budete cítiť neporovnateľne lepšie. Stačí, ak budete piť vodu pravidelne podľa návodu. Výhodou je, že si tohto režimu veľmi rýchlo vytvoríte návyk, s ktorým sa vám bude nielen v práci, ale aj doma, fungovať oveľa jednoduchšie.

Aby ste sa cítili lepšie, skúste túto jednoduchú výzvu!
Aby ste sa cítili lepšie, skúste túto jednoduchú výzvu!
Zdroj: Shutterstock

AKO ČASTO BY STE MALI PODĽA VÝZVY VYPIŤ ASPOŇ 0,3 l POHÁR VODY?

❤     Hneď potom, ako vstanete
❤     30 minút predtým, ako začnete raňajkovať
❤     1 hodinu po raňajkách
❤     30 minút pred obedom
❤     1 hodinu po obede
❤     Počas olovrantu
❤     30 minút pred večerou
❤     30 minút predtým, ako pôjdete spať