Kapitola 1: The Show / Jeseň/ Zima18

Joanna Kulig oslovila celosvetové publikum svojím vynikajúcim výkonom vo filme Studená vojna, ktorý režíroval Paweł Pawlikowski. Jeanne Damas je módnou ikonou nielen vo Francúzsku, ale aj v celej Európe. Obe mimoriadne ambiciózne a so zmyslom pre humor. Schopnosť zabávať sa prejavili aj v poslednej kampani RESERVED - "I Can Boogie".

Joanna Kulig pochádza z južného Poľska a je úspešnou poľskou divadelnou a filmovou herečkou. Je obľúbená verejnosťou aj pre svoje spevácke umenie. Hlavná úloha vo filme Studená vojna, kritikmi skvelo prijatý film na festivale v Cannes, predstavuje začiatok veľmi zvláštneho momentu v jej živote. Hovorí sa, že na filmovom festivale boli dvaja víťazi: Paweł Pawlikowski, ocenený Zlatou Palmou ako najlepší režisér a Joanna Kulig, ktorej talent a výkon ocenila samotná Juliette Binoche.


Keď zadáte do vyhľadávača “French it-girl” medzi prvými sa Vám zobrazí práve informácia o Jeanne Damas. Jej účet na Instagrame čoskoro dosiahne milión sledovateľov a módni nadšenci šalejú z jej vzhľadu a štýlu. Kľúč k jej popularite spočíva v prirodzenom spôsobe, akým definuje pojem francúzskeho štýlu a povzbudzuje dievčatá na celom svete, aby si vytvorili svoj autentický image: "V Paríži ide skôr o jednoduchosť a nadčasovosť než o trendy."


Retro nálada sa nesie celou kampaňou RESERVED s názvom "I Can Boogie". Táto nálada inšpirovala tak Joannu Kulig ako aj Jeanne Damas. Obe predstavujú nadčasovú eleganciu a zmyselnosť, ktorá sa Vám vybaví pri predstave hollywoodských ikon 60. či 70. rokov. Samozrejme s určitým posunom k modernosti. Obe odrážajú ženský temperament tých čias. Nehanbia sa flirtovať alebo zvádzať. Vyžarujú sebaistotu a chuť sa baviť.

"Fráza "Áno, pane, môžem Boogie " nadobudne v našej kampani úplne nový význam. Chceme povzbudiť všetky ženy, aby prijali umenie klasického flirtovania a zvádzania, rovnako ako v dobách, keď Marilyn Monroe bola kráľovnou. Keď žena bola ženská, nosila sukne a hrdila sa svojimi krivkami", vysvetľuje Monika Kapłan, globálna marketingová riaditeľka značky Reserved.

 
Kampaň RESERVED je postavená na dvoch ženách - slávnej herečke a slovanskej kráske - Joanne Kulig a zmyselnej francúzskej modelke Jeanne Damas, ktoré spievajú provokujúcu pieseň: "Zlatko, chcem si udržať svoju povesť, som senzácia, skús ma raz, budeš prosiť o viac, oh ". Tento nespochybniteľný tanečný hit mal veľký úspech v Európe, - rovnako ako naše hviezdy kampane.

Prvá kapitola RESERVED kampane "I Can Boogie / The Show", režírovaná Gordonom von Steiner, je nádhernou reminiscenciou na sedemdesiate roky minulého storočia a veľké pódiá, ako napríklad San Remo alebo Eurovision Song Contest. Časy, kedy sa energia žien prepletala s vášňou a jemnosťou, a šou na pódiu bola tak dôkladne nacvičená, až poskytovala priestor na improvizáciu. Všetky tieto myšlienky prenikajú cez koncepciu slovanskej guráže alebo parížskej elegancie, ktorú stelesnili Kulig a Damas. Na obrazovke sú sprevádzané skupinou profesionálnych tanečníkov, ktorí tancujú boogie-woogie tanec. Režisér, ktorý spolupracoval s najväčšími módnymi značkami (Gucci, Prada, Miu Miu), dokázal zachytiť ducha sedemdesiatych rokov a preniesť estetiku tohto desaťročia na obrazovku. Je to ďalšia kampaň, na ktorej spolupracoval so značkou RESERVED. Na jar tohto roku oživil bláznivú náladu 80. rokov v kampani so Cindy Crawford. Energický tanec "I Can Boogie" je dielom Richarda Jacksona, ktorý pracoval ako choreograf napríklad aj na vystúpeniach Lady Gaga.

Vychutnajte si ďalšie kapitoly RESERVED príbehu. Aký bude výsledok tejto boogie zábavy? Dozviete sa už čoskoro, 18. septembra v ďalšej kapitole #ICanBoogie

Kampaň môžete sledovať aj na www.reserved.com