Čo bude hitom číslo jeden? Výrazné žiarivé farby, kreatívne strihy, opulentné materiály, ktoré doslova živia obnovenú túžbu po obliekaní. „Zaznamenali sme posun dopytu zákazníkov od základných vecí, ktoré sme v posledných rokoch silne predávali, akými boli tepláky, pletené oblečenie, či spodná bielizeň, spať do výraznejšej módy a príležitostného oblečenia,“ hovorí Nichole Strydom, riaditeľka nákupu pánskeho textilu v Zalande, ktorá predstavila svoje predpovede o trendoch, ktoré uvidíme na jeseň a zimu 2022. Toto je jej TOP 5! 

#1 „SCI-FI realita“

Keď sa naša fyzická a digitálna realita viac prelína, tento trend zahŕňa dizajny s únikovou hranou – či už je to minimalizmus vesmírneho veku, mystické motívy a odvážne architektonické tvary. Pandémia spôsobila aj to, že dizajnéri sú nútení koncepčne pracovať digitálne a otvoriť nové popredie svojej fantázie. 

Nové trendy na jeseň zimu v Zalando? To je aj vesmírny look.
Zdroj: Zalando

#2 Vzostup „Collegiate Preppy“

Koniec leta priniesol okamžite nostalgiu za vzrušením zo školských lavíc a obliekania, ktoré k tomu patrí. Na jesenných prehliadkových mólach preto nemohol chýbať školský duch prepojený so silným trendom streetwearu, od nadčasových bund v univerzitnom štýle, po plisované sukne, či rugby polokošele. Ranná dilema, čo na seba je vyriešená... Zakúpiť si ich môžeš tu!

Na jesenných prehliadkach nechýbal look "školských lavíc".
Zdroj: Zalando

#3 „Urban Outdoor“

Tento trend skúma spojenie outdooru a životného štýlu. Pôvodné outdoorové štýly sú prepracované na úroveň lifestylu. Vidíme to u špecialistov na outdoorové značky, ktorí ponúkajú ľahšiu výrobu a viac módnych možností, a u lídrov v oblasti denimu, ktorí expandujú do vrchného oblečenia.

Spojenie outdooru a životného štýlu je novým fashion trendom.
Zdroj: Zalando

#4 „Vyvýšená jednoduchosť“

Tento trend presadzuje prechod k životnému štýlu - domáca práca a hra v spojení s udržateľnými dobre navrhnutými základmi. Keďže domov sa naďalej mení na centrum práce, wellness a zábavy, spotrebiteľov budú zaujímať opatrnejší prístup k produktom.

Udržateľnosť je nielen témou ale aj dlhodobým trendom.
Zdroj: Zalando

#5 „All inclusive sortiment“

Veľký posun! Je to jasne vidieť na našej výkonnosti v rámci Genderless Sortimentu, ktorá rastie dvojciferne v porovnaní s nepohlavným sortimentom (4,2 milióna nových zákazníkov si zakúpilo tovar bez pohlavia vo svojej prvej objednávke v roku 2021).

Inšpirujte sa novými trendami v Zalando.
Zdroj: Zalando

TIPY NA TRENDOVÉ KÚSKY NÁJDETE TU!