Sašu očaril svet líčidiel a na náš experiment - predviesť svoje schopnosti predajkyne nielen na sociálnej sieti, ale i v skutočnom živote - si vybrala parfumériu, v ktorej sama často nakupuje. „Hoci som nikdy nerobila klasickú predavačku, myslím si, že na takomto mieste by som sa skvele uplatnila. Trištvrte sortimentu, ktorý tu ponúkajú, mám totiž na tvári,“ žartuje obľúbená influencerka. „Robila som sales manažérku v oblasti hotelierstva, takže mám okrajovú skúsenosť s predajom. Keď už by som musela byť predavačkou, tak buď v predajni s oblečením, alebo s kozmetikou. Kedysi som veľmi chcela robiť v Zare. Ale na vedúcej pozícii,“ priznáva so smiechom. To, že je Saši kozmetika blízka, predviedla, keď sa okolo regálov s parfumami bezradne prechádzal mladý muž. Neváhala a ihneď mu priskočila na pomoc. „Nemám problém v komunikácii s ľuďmi, viem ich osloviť a poradiť. V predchádzajúcich zamestnaniach sme mali často stánkový predaj, to som bola ako babka na trhu.“

Odštartovala to odsávačka mlieka

Aj k práci influencerky sa Saša dostala tak, že radila iným. „Nikdy mi nenapadlo, že by som sa mohla uberať touto cestou, komunita žien sa začala na mojom Instagrame tvoriť sama. Intenzívnejšie sa to rozbehlo od konca tehotenstva s dcérkou, takže to je niečo vyše dvoch rokov. Označovala som v storkách odsávačku mlieka a oni sa sami ozvali. Ale nebolo to z vypočítavých dôvodov, aby to videli a ponúkli mi spoluprácu, skôr ako servis ostatným mamičkám,“ opisuje Saša svoj influencerský začiatok aj prvý produkt, ktorý propagovala za peniaze. A čo by, naopak, odmietla? „Určite by som nerobila reklamu na cigarety a už dlhšie nepijem, takže ani na alkohol. Vložky a tampóny sú v pohode, mám napríklad spoluprácu na menštruačné nohavičky.“

Influencerka Alexandra Molnárová si vyskúšala prácu asistentky predaja.
Zdroj: MICHAL SMRČOK

Pokračovanie na ďalšej strane.